090503

Hej hej! hur är det med er då?
Själv har jag haft en slapp dag i solen... även fast det tar lång tid för mej att bli brun så tror jag att jag har blivit lite brun iaf ^^.
Och vet ni vad? Det är bara 27 skoldagar kvar till skolavslutningen!! :D Sen är man klar med grundskolan då :]. Haha "bara" gymnasiet + högskolan kvar då :P. Och så har jag kommit på att jag har fortfarande inte köpt någon klänning att ha till avslutnignen!! Men jag funderar mellan dessa tre:

♥ Första klänningen är från Cubus. Riktigt snygg och lite annorlunda, men halsringningen är  lite tråkigt tycker jag.
♥ Kläning nummer två är från Jsfn(Ellos). Ganska snyggoch enkel men ocksåganska tråkig.
♥ Den sista klänningen är också från Cubus, den har ju så söta broderier :)

Gaaah beslutsångest.. men men jag ska ju åka in på tisdag och shoppa så då kan jag ju prova de två från Cubus.. :P

Men nu duschen, Bones, Never Been Kissed..
So long :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0