elfte maj

Hej hej!
Kan ju börja med attsäga att inlägget under blverriktigt långt ju, men det är inte svår alls att göra cupcakes. Jag gillar verkligen gammla kokböcker, såna där traditionella kakor är alltid mycket godare tycker jag. Men godast blir de ju såklart om farmor gör dem ;)

I dag har dte inte hänt speciellt mycket, jag är ledig i dag och jag längtar inte tillskolan imorn. 2½ timmes nattionellt prov i kemi (!),fast det är ju ganska skönt att mitt betyg inte hänger på det, vi ska bara göra ett  "prov prov". åhh just det, jag ska ju snart tillden stora staden (läs pytte liten) och kolla på avslutningsklänning. Min sista chans!! Eller jag slutar ju faktigst om 3½ vecka :o


'
Jag satt och tittade på fina vår bilder från första maj. Den härtyckte jag var jätte fin,men så kollade jag liten närmare.



En inte så fin fluga fastnade på bild också, men men så är det väl på landet?

haha, ha en bramåndag :)

Kommentarer
Postat av: tina

sv:jaha, okej :) ska testa med det receptet. tack :)

2009-05-11 @ 16:51:56
URL: http://finastetina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0