Rubrik brist

tja, vad ska man säga om mitt tålamod när det gäller att kolla på film? Jag orkade bara se en halvtimme på filmen. Men visst var den rolig.. bara att handling var lite tråkigt tyckte jag :P Så jag såg istället det senaste Ghost whisperer avsnittet. Ghost whisperer är nog den ända serien jag riktigt slaviskt följer ;) Och det här avsnittet var så sorgligt... satt med tårar i ögonen hela tiden :P

Och angående min bloggdesign så är jag nog rätt så nöjd, Stilrent med lite färg :). men det är fortfarande lite småpyssel kvar tycker jag nog ;P

Men hmm..  vad ska jag göra nu då? jag vill se på film men jag vet inte vilken :o
Jag se en riktig snyfftar film!!
Tja jag kan väl iallafall lägga upp en bra låt ;)

Enjoy!
 
The All Amercian Rejects - GivesYou Hell

/ Ha en fortsatt bra lördag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0