The Unborn

 ♥Hej hej igen! ♥
Sitter här och är lite små rädd och hoppar högt så fort jag hör något :P Haha jag får väl skylla mig själv!


Ja.. iaf så har jag sätt filmen The Unborn. Den handlar om en tjej som blir hemsökt av ett spöke, som heter dybbuk . Hon upptäcker att hon hade en tvillingbror som dog innan de hann födas. Casey som tjejen heter tror att det är hennes döda tvilling bror som med hjälp av dybbuk försöker få leva igen.
Jag som inte brukar tycka att skräckfilmer är läskiga blev verkligen rädd! Speciellt av den läskiga gubben som kom krypandes :(. Filmen var ganska svår att förstå, men annars var den helt okej! :)
Om man verkligen vill se en jätte jätte jätte läskig film ska man se den :P

Hmm.. jag vill se en film till nu! Jag tror det blir Twilight,en gång till!
Men visst är twilight bra? Jag är dödskär i Edward ;)

Amen och tack- Jesus i frack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0