Varför behöver man rubrik?

Godmorrn! Eller kanske god middag.. Själv vaknade jag för flera timmar sen :) Jag måste ha någon sorts inbyggd väckar klocka eller nått. Som när jag var liten, när jag skulle till dagis/skolan så var jag jätte trött närjag skulle gå upp på vardagarna men på helgerna så vaknade jag mycket tidigare än jag var tvungen att gå upp när det var dagis/skola.

Just nu sitter jag och slö surfar och äter Mjölkchoklad med NonStop i :).. Det har jag aldrig ätit förut men det vad ju riktigt gott :D Tidigare var jag ute med hundarna.. Jag var allvarligt på väg att blåsa bort ;) Även fast det ser jätte varmt och soligt ut ute så blåser den sviin kallt.

Och sen kan jag ju berätta hur det har gott att hitta en avslutnings klänning, tja den första klänningen var inte ett dugg snygg i verkligheten, den andra kan man ju inte direkt åka och kolla på.. Och den tredje hittade jag inte alls.. Så nu är jag på jakt efter klänningen som är på JC reklamen med ballong kjol och bara ett axelband.

Men men.. nu måste jag gå och städa, blää.. men någon måste göra det :P

Ha en trevlig blåsdag :D


Bilderna är från tjuvtittat som ni kanske ser ^^

Kommentarer
Postat av: Agnes

tack så mycket. ja visst gör dom, jag är mer än nöjd :)

2009-05-09 @ 18:16:25
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig :)

2009-05-10 @ 00:34:53
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0